Bc. et Bc. Marian Cieślar

Diplomová práce

Marketingová strategie podnikového úseku robotizace a automatizace

Marketing strategy of the company department of robotics and automation
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie úseku robotizace a automatizace. První kapitola pojednává o teoretických východiscích tvorby marketingové strategie. Druhá kapitola představuje vybranou společnost. Ve třetí kapitole je provedena analýza a to pomocí zkoumání marketingového mixu, situační analýzy 5C a PEST analýzy. Dále byly použity metody Business Model Canvas a Value Proposition …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to design a marketing strategy for robotics and automation department. The first chapter is devoted to the theoretical basis of creating a marketing strategy. The second chapter presents the chosen company. In the third chapter, an analysis is performed by examining the marketing mix, situation analysis 5C and PEST analysis. Furthermore, the Business Model Canvas and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/p7y2g/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2021
  • Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management