Bc. Martin Klaus

Bakalářská práce

Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví

Social networks and their use in the Czech hotel industry
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zaměření se na výzkum marketingu v hotelu Courtyard by Marriott Pilsen na sociálních sítích. Vychází z kvalitního výzkumu a komparace sekundárních dat získaných přímo od vedení hotelu. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola vysvětluje pojem sociální sítě a vysvětlení dvou nejznámějších v České republice. Dále se z velké části věnuje marketingu, marketingového mixu …více
Abstract:
This bachelor ́s Dissertation is focused on research and comparation in the hotel Courtyard by Marriott Pilsen on social networks. It is based on quality research and comparation. The dissertation is divided into three chapters. The first chapter explains the concept of social networks and explanation of the two most famous in the Czech Republic. The next part is largely pursue to marketing, marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/l04um/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
  • Oponent: Ing. Jan Mastný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze