Bc. Michaela Vlčková

Diplomová práce

Marketingová komunikace ve vybraném podniku

Marketing communication in the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout zlepšení marketingové komunikace ve vybraném podniku v online prostředí a kamenné prodejně. V teoretické části budou obsaženy teoretické poznatky z oblasti nástrojů komunikačního mixu, marketingové komunikace a komunikační strategie s ohledem na offline a online prostředí. Sekundární data budou využita k analýze současné marketingové komunikace vybrané společnosti …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to propose an improvement of marketing communication in a selected company in an online area and a stone shop. The theoretical part will contain theoretical knowledge in the field of communication mix tools, marketing communication and communication strategies with respect to the offline and online area. Secondary data will be used to analyze the current marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/nru87/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné