Bc. Jana KONČÍROVÁ

Diplomová práce

Projekt impementace Customer relationship management v společnosti BB SK STEEL, s.r.o. Selce

Project impementace Customer relationship management in BB SK Steel Company, Ltd. Selce
Anotace:
Cieľom diplomovej práce je vypracovanie projektu implementácie prvkov CRM do spoločnosti BB SK STEEL, s.r.o., s cieľom zvýšenia konkurencieschopnosti a udržania si postavenia na trhu. V teoretickej časti sú spracované teoretické východiská, ktoré poukazujú na význam riadenia vzťahov so zákazníkmi a jeho súčasti. Po teoretickej časti nasleduje praktická časť, ktorej úvodom je analýza súčasného stavu …více
Abstract:
The aim of this thesis is to develop a project to implement elements of CRM into a company BB SK STEEL sro, to enhance competitiveness and sustain market position. The theoretical part is processed by the theoretical background, pointing to the importance of customer relationship management and its components. After the theoretical part is followed by a practical part which is introduction to the analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor: 15313

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KONČÍROVÁ, Jana. Projekt impementace Customer relationship management v společnosti BB SK STEEL, s.r.o. Selce. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing