Bc. Tereza Magdalena TESAŘOVÁ

Diplomová práce

Vnímání Product Placementu vybranými cílovými skupinami obyvatel v ČR

Perception of Product Placement by selected target groups of people in the CR
Anotace:
Předložená diplomová práce s názvem "Vnímání Product Placementu vybranými cílovými skupinami obyvatel v ČR" je zaměřena hlavně na analýzu a zhodnocení rozdílů ve vnímání umisťování produktu u lidí s ekonomickým a neekonomickým vzděláním a též mezi muži a ženami. K získání dat ke zkoumání bylo využito dotazníkového šetření a testování oční kamerou. Testovány byly ukázky z vybraných českých a zahraničních …více
Abstract:
This diploma thehis entitled "Perception of Product Placement by selected target groups of people in the Czech Republic" is mainly focused on analyzing and evaluation of product perception differences by econimists and noneconomists and also by women and men. For gathering targeted data the survey and eye tracking was used. Samples from selected Czech and foreign movies and TV shows were tested to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TESAŘOVÁ, Tereza Magdalena. Vnímání Product Placementu vybranými cílovými skupinami obyvatel v ČR. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management