Bc. Kateryna Melnyk

Bakalářská práce

Event a jeho využití v integrované marketingové komunikaci

The Event and its Using for Integrated Marketing Communication
Anotace:
Abstrakt Tato práce řeší problematiku využití event marketingu a eventů pro propagaci produktového portfolia obchodu s luxusní a kvalitní čokoládou, a to v rámci integrovaného marketingového komunikačního mixu. Jejími teoretickými východisky jsou koncepty marketingového a komunikačního mixu, protože ty jsou pak i vlastním komunikačním zadáním eventových projektů, při čemž zde přinášíme i analýzu jejich …více
Abstract:
Abstract This bachelor thesis addresses the issue of the use of event marketing and events for the promotion of product portfolio of a shop with luxury and high-quality chocolate within context of the marketing communication mix. Its theoretical bases are the concepts of marketing and communications mix, because they are its own communication settings of the events projects, whereby we also present …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní