Návrh marketingové komunikace lezeckého centra – Eva Adamcová
Eva Adamcová
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace lezeckého centra
Marketing Communication Design for the Climbing Center
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro lezecké centrum Tendon Blok. Teoretická část se zaměřuje na obecnou teorii marketingu a marketingové komunikace a popis charakteristiky vybraného lezeckého centra. V praktické části práce je popsána metodika shromažďování dat, která se týká webových stránek a sociálních sítí. Shromažďování dat probíhalo skrze strukturované rozhovory …víceAbstract:
The main purpose of this bachelor’s thesis is a proposition of a marketing communication strategy for the Tendon Blok climbing center. The theoretical part of the thesis discusses general marketing theory and marketing communication, as well as a description of the characteristics of the selected climbing center. In the practical part of the thesis, a methodology for data collection related to websites …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149339
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: Lenka Švajdová
- Oponent: Tomáš Tykva
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna