Trendy marketingové komunikace a jejich implementace do praxe společnosti XY – Bc. Tomáš Svoboda
Bc. Tomáš Svoboda
Bakalářská práce
Trendy marketingové komunikace a jejich implementace do praxe společnosti XY
Trends in marketing communication and their implementation in the company XY practices
Anotace:
Předmětem bakalářské práce Trendy marketingové komunikace a jejich implementace do praxe společnosti xy je představení trendů marketingové komunikace včetně marketingu internetového v souvislosti s jejich využitím v malé rodinné firmě. V teoretické části jsou analyzovány pojmy marketing, marketingová komunikace, nástroje offline a online marketingové komunikace, internetový marketing, značka rodinné …víceAbstract:
The thesis „Trends in marketing communication and their implementation in the company's XY practices“ focuses on the introduction of trends in marketing communication including Internet marketing and their uses in small family business. The theoretical part analyzes the concepts of marketing, marketing communication, online and offline marketing communication tools, internet marketing and a family …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xtrvi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
Srovnání online a offline programových nástrojů pro provádění symbolických výpočtů
Jan Ševčík -
Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje
Veronika Chovancová -
Vyhodnocení efektivity podnikových online a offline komunikačních aktivit, jejich vliv na nákupní rozhodování zákazníka
Tereza Skolková -
Módní přehlídky jako komunikační nástroj: jejich vývoj a transformace do digitálního prostředí
Mai Tranová -
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček -
Návrh Online marketingové komunikace pro vybranou firmu
Tomáš Dvořák -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková