Analýza úlohy komunikace a stimulace prodeje produktů – Bc. Alexander Levit
Bc. Alexander Levit
Bakalářská práce
Analýza úlohy komunikace a stimulace prodeje produktů
Analysis of the Role of Communication and Stimulation of Products Sales
Anotace:
Tato bakalářská práce se v teoretické části věnuje popisu základních teoretických pojmů, mezi které patří definice marketingu, segmentace trhu, marketingového mixu, marketingových aktivit, marketingové komunikace a strategie, a také se zaměřuje na popis novodobého marketingu, což je zejména elektronický marketing. Ve druhé praktické části se tato práce zaměřuje na reklamní kampaň banky Raiffeisenbank …víceAbstract:
This bachelor thesis in the theoretical part is focuses on description of the basic theoretical concepts, which include the definition of marketing, market segmentation, marketing mix, marketing activities, marketing communication and strategy and it is also focuses on the description of modern marketing, which is mainly electronic marketing. The second practical part is focuses on the marketing campaign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mmylz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Veronika Šrubařová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
Jan HRONSKÝ -
Reklamní kampaň a její plánování
David Levička -
Politický marketing a komunikace v kampani do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Monika Kubová -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace v rámci konstrukce marketingové kampaně
Tereza Chlumská