Bc. Alexander Levit

Bakalářská práce

Analýza úlohy komunikace a stimulace prodeje produktů

Analysis of the Role of Communication and Stimulation of Products Sales
Anotace:
Tato bakalářská práce se v teoretické části věnuje popisu základních teoretických pojmů, mezi které patří definice marketingu, segmentace trhu, marketingového mixu, marketingových aktivit, marketingové komunikace a strategie, a také se zaměřuje na popis novodobého marketingu, což je zejména elektronický marketing. Ve druhé praktické části se tato práce zaměřuje na reklamní kampaň banky Raiffeisenbank …více
Abstract:
This bachelor thesis in the theoretical part is focuses on description of the basic theoretical concepts, which include the definition of marketing, market segmentation, marketing mix, marketing activities, marketing communication and strategy and it is also focuses on the description of modern marketing, which is mainly electronic marketing. The second practical part is focuses on the marketing campaign …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Veronika Šrubařová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní