Charakteristika na trhu v oblasti přepravy zásilek – Helena Hermanová
Helena Hermanová
Diplomová práce
Charakteristika na trhu v oblasti přepravy zásilek
Anotace:
Charakteristika přepravy balíkových zásilek v oblasti vnitrostátního styku. Byly osloveny vybrané logistické firmy s přesně specifikovanými požadavky zákazníka, požadavky byly zaslány e-mailem a odpovědi na zasláné otázky byly následně zpracovány do tabulky a vyhodnoceny. Cílem práce byla charakteristika jednotlivých logistických společností a vyhodnocení jejich nabídky k zaslané poptávce.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/1345
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2007
- Vedoucí: Jana Grossmutová
- Oponent: Jaromír Sedlák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/1345
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Inovace dopravního odbavovacího systému v kontextu vstupu na zahraniční trh
Antonín Hübner -
Uvedení nového produktu na trh
Alžběta Beranová -
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
Diliara Abdiukhanova -
Vstup islandské náborové platformy Alfred Jobs na český trh
Petra Turzová -
Marketingová strategie firmy Gymbeam při vstupu na český trh
Jakub Šmucr -
Návrh zavedení udržitelného a renovovaného produktu vlastní značky na trh
Klára Kotzianová -
Expanze českého inovativního produktu na zahraniční trh
Barbara Volfová