Barbora Bajerová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace internetového obchodu se specifickým zbožím

Marketing communication of the e-shop for purpose products
Anotace:
Tato práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci. Podává přehled o marketingové komunikaci v online i off-line formě. Dále se zaměřuje na sociální sítě, Instagram a Facebook a popisuje společné znaky komunikace na těchto médiích. Dále vysvětluje jejich rozdíly a důvody, které vedou k výběru Instagramu pro komunikaci firmy Sayu. Práce dále popisuje obecná pravidla pro komunikaci firem na Instagramu …více
Abstract:
This paper is focused on online marketing communication. Provides an overview of marketing communication in online and offline form. It also focuses on social networks, Instagram and Facebook and describes the common features of communication on these media. It also explains their differences and the reasons for choosing Instagram for Sayu communication. The thesis also describes the general rules …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Pavla Těšinová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bajerová, Barbora. Marketingová komunikace internetového obchodu se specifickým zbožím. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilní

Technická univerzita v Liberci

Fakulta textilní

Bakalářský studijní program / obor:
Textilní marketing / Textilní marketing