Lucie Dudová

Bakalářská práce

Podnikatelský plán módní značky

The Business Plan of a Fashion Brand
Anotace:
V teoretické části jsou zpracovány odlišné přístupy k sestavení podnikatelského plánu. Využita je jak česká tak i zahraniční literatura. Jsou popsány přístupy k tvorbě inovativních konceptů pro nové podnikání. V praktické části je v návaznosti na teorii vypracován koncept módní značky, tak aby se odlišoval od již existujících. Na něj navazuje podnikatelský plán zaměřený na založení nové módní značky …více
Abstract:
The various scenarios of approaching the business plan creation are described in the theoretical part. Both Czech and foreign sources were utilized. New and innovative ways of creating concepts for new business models are described. Following the theoretical base is created a unique concept for a starting fashion brand. The business plan describes details of the fashion brand launching process. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: Jana Müllerová
  • Oponent: Blanka Habrmanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50834

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management