Značková strategie globálních ropných společností: srovnání ExxonMobil, BP a Shell – Petr Houštecký
Petr Houštecký
Diplomová práce
Značková strategie globálních ropných společností: srovnání ExxonMobil, BP a Shell
Anotace:
Práce srovnává značkovou strategii společností ExxonMobil, BP a Shell. Důraz je kladen na otázky ekologičnosti a alternativních zdrojů energie.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/916
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2007
- Vedoucí: Jana Bílková
- Oponent: Petr Král
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/916
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Internetový marketing a komunikace SK Draci Brno
Martin Kalábek -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Dvořáková -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková