František Kubálek

Bakalářská práce

Implementace algoritmů pro zpracování 2D mapy herní strategie v prostředí Unity

Implementation of Algorithms for Processing 2D Maps of Game Strategy in Unity
Anotace:
Cílem práce je v prostředí Unity provést návrh a implementaci vhodných algoritmů zjišťující oblasti těžební lokace v 2D-mapě herní strategie 'Mine World'. Součástí práce je porovnání složitosti těchto implementovaných algoritmů, ale také diskuse nad zvolenými datovými strukturami. V práci bude navíc dle možností provedena implementace algoritmů hledání žil a těžby zohledňující finanční náklady na prováděné …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Elektrotechnika a informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.