Bc. Hana Bělík

Diplomová práce

Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.

Building Customer Loyalty on the Basis of Word of Mouth - Project for Enjoy English, s.r.o.
Anotace:
Tato práce pojednává o nástroji word of mouth (WOM) jakožto významné součásti budování klientské loajality a cílené prezentace produktů malého podniku v sektoru služeb. Práce rozebírá relevantní atributy WOM, eWOM a praktickou aplikací vybraných analýz srovnává současný stav marketingové komunikace s přihlédnutím k nástroji WOM i loajalitě klientely u jednotlivých cílových skupin. Práce dále předkládá …více
Abstract:
This thesis consults the importance of the marketing tool of word of mouth (WOM) being the essential tool for building customer loyalty and conveying targeted marketing activities of small enterprises in the service sector. The thesis analyzes relevant attributes of WOM, eWOM and through the practical application of selected analyses, it compares the current state of marketing communication with the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bělík, Hana. Budování klientské loajality na bázi nástroje word of mouth - Projekt pro Enjoy English, s.r.o.. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe