Role neformálního vzdělávání při rozvoji pracovních kompetencí a dovedností pro Průmysl 4.0 – Hoang Linh Phanová
Hoang Linh Phanová
Diplomová práce
Role neformálního vzdělávání při rozvoji pracovních kompetencí a dovedností pro Průmysl 4.0
The role of non-formal education in developing work competences and skills for Industry 4.0
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je zjistit, jakou roli má při rozvoji pracovních kompetencí a dovedností pro Průmysl 4.0 neformální, příp. informální vzdělávání v evropském, resp. českém prostředí. Vedlejším cílem je zjistit, zda a případně jakou má EU strategii v rámci rozvoje kompetencí a dovedností pro Průmysl 4.0. v období od roku 2013–2022. Úvodem jsou definovány klíčové pojmy a koncepty, zejména …víceAbstract:
The main objective of the thesis is to find out what role non-formal or informal education plays in the development of work competencies and skills for Industry 4.0 in the European or Czech environment. A secondary objective is to find out whether and, if so, how developed the EU strategy is in the development of competencies and skills for Industry 4.0 in the period 2013-2022. The introductory part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85728
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
- Vedoucí: Zuzana Stuchlíková
- Oponent: Cristina Procházková Ilinitchi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85728
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Znalosti, dovednosti a kompetence vhodné pro výkon auditorské profese
Helena Perglová -
Kompetence, dovednosti a schopnosti florbalových a hokejových trenérů
Stanislav KARAS -
Znalosti, dovednosti, osobní vlastnosti a kompetence nutné pro výkon účetní profese
Kateřina Drábková -
Znalosti, dovednosti, osobní vlastnosti a kompetence nutné pro výkon účetní profese
Jana Skuhrovcová -
Rozvoj podnikatelských vědomostí, dovedností a kompetencí žáků oboru Ekonomika a podnikání
Adéla Eliášová -
Obecné dovednosti studentů kariérového poradenství a vzdělávání
Anna Prášková -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách adolescentů
Michaela Středová -
Knowledge, Skills, Personal Qualities and Competencies Appropriate for the Performance of the Auditing Profession
Wanzhi Han