Hoang Linh Phanová

Diplomová práce

Role neformálního vzdělávání při rozvoji pracovních kompetencí a dovedností pro Průmysl 4.0

The role of non-formal education in developing work competences and skills for Industry 4.0
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je zjistit, jakou roli má při rozvoji pracovních kompetencí a dovedností pro Průmysl 4.0 neformální, příp. informální vzdělávání v evropském, resp. českém prostředí. Vedlejším cílem je zjistit, zda a případně jakou má EU strategii v rámci rozvoje kompetencí a dovedností pro Průmysl 4.0. v období od roku 2013–2022. Úvodem jsou definovány klíčové pojmy a koncepty, zejména …více
Abstract:
The main objective of the thesis is to find out what role non-formal or informal education plays in the development of work competencies and skills for Industry 4.0 in the European or Czech environment. A secondary objective is to find out whether and, if so, how developed the EU strategy is in the development of competencies and skills for Industry 4.0 in the period 2013-2022. The introductory part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
  • Vedoucí: Zuzana Stuchlíková
  • Oponent: Cristina Procházková Ilinitchi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85728