Bc. Jitka Benešová

Diplomová práce

Formativní hodnocení v hodinách anglického jazyka na 2. st. ZŠ

Formative Assessment in Lower Secondary EFL Classes
Abstract:
This diploma thesis deals with the usage of various techniques, methods, and strategies of formative assessment in lower secondary English classes in order to promote students' understanding, communication, and learning autonomy. The theoretical part introduces the origin of formative assessment, concentrates on its description and contrast to summative assessment. Furthermore, the role of motivation …více
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá používáním různých technik, metod a strategií formativního hodnocení v hodinách anglického jazyka na 2. stupni základních škol. Účelem je zlepšit u studentů porozumění, komunikaci a samostatnost při učení. V teoretické části se zabýváme původem formativního hodnocení, soustředíme se na jeho popis a dáváme ho do kontrastu s hodnocením sumativním. Dále je v této části zdůrazněna …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Iva Koutská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Benešová, Jitka. Formativní hodnocení v hodinách anglického jazyka na 2. st. ZŠ. Liberec, 2021. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Technická univerzita v Liberci

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / anglický jazyk - informatika pro ZŠ