Bc. Lenka Hernová

Bakalářská práce

(Un)Lust Deutsch zu lernen? Motivierung zum Deutschlernen in der Berufsschule aus Perspektive der Aktionsforschung.

Willingness or unwillingness to learn German ? How to motivate students at vocational school from the perspective of an action research.
Abstract:
Bachelor Thesis Willingness or unwillingness to learn German ? How to motivate students at vocational school from the perspective of an action research aims to find out how a teacher at a vocational school can increase the cooperative climate and motivation in teaching German as a second foreign language after English.
Abstract:
Bakalářská práce (Un)Lust Deutsch zu lernen? Motivierung zum Deutschlernen in der Berufsschule von Perspektive der Aktionforschung má za cíl zjistit, jak může učitel/-ka na učilišti motivovat žáky a zvýšit kooperativní klima ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka po angličtině.
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Miroslav Janík, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta