Karel Třesohlavý

Diplomová práce

Strategický marketingový plán začínající společnosti

Strategic Marketing Plan for a Starting Company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je aplikace principů strategického marketingového plánování na konkrétní připravovaný podnikatelský záměr. V první části práce je popsána problematika marketingového plánování s využitím odborné literatury. Na ni pak navazuje praktická část, ve které jsou principy marketingového plánování aplikovány na specifický podnikatelský záměr. Výsledkem práce je ucelený marketingový …více
Abstract:
The aim of this Master's Thesis is the application of principles of strategic marketing planning for specific business plan. Marketing planning is described in the first part of this thesis based on literature sources. It is followed by a practical part, in which the principles of marketing planning are applied for a specific business plan. Result of this thesis is a comprehensive marketing plan covering …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2013
  • Vedoucí: Dagmar Skokanová
  • Oponent: Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34793

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management