Bc. Nikol Obrová

Diplomová práce

Digitální fotografie v reklamě

Digital photography in advertising
Anotace:
Obsahem této práce je popis reklamní fotografie se zacílením na fashion a beauty reklamní fotografii. V diplomové práci je také popsán historický vývoj analogové a digitální fotografie, obsahuje popis zákonitostí reklamních snímků, právních úprav reklamní fotografie v České republice, možnosti získání reklamních snímků ve fotobankách a popisuje grafické úpravy a retuše, které se v reklamách využívají …více
Abstract:
The content of this work is the description of advertising photography with emphasis on fashion and beauty advertising photography. The thesis also describes the historical development of analog and digital photographs, describes the rules of advertising images, legal regulativ of advertising photography in the Czech Republic, the possibility of obtaining advertising images in photobanks and describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace