Vojtěch Novák

Bakalářská práce

Využití nových trendů v marketingové komunikaci B\V Vinařství a.s.

Use of New Trends in Marketing Communication in B\V Vinařství a.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace B\V Vinařství a.s. se zaměřením na nové trendy a návrh na její změnu. Teoretické část práce se zaměří na marketingovou komunikaci, především na nové trendy a jejich využívání v oblasti internetu, sociálních sítí nebo také mobilních aplikací. V praktické části bude nejprve představeno B\V vinařství a.s., navazovat bude zhodnocení jeho současné …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.