Bc. Klára Velflová

Diplomová práce

Specifika marketingu v pojišťovnictví

Specifics of marketing in insurance
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingem v pojišťovnictví. V teoretické části popisuje úlohu marketingu, objasňuje jednotlivé části marketingového procesu a marketingového mixu. V praktické části analyzuje veškeré faktory a trendy ovlivňující pojišťovnictví. Hlavní cíl diplomové práce vychází ze současných technologických trendů a klade si za cíl navrhnout projekt zaměřený na vytvoření optimální mobilní …více
Abstract:
This thesis deals with marketing in insurance. The theoretical part describes the role of marketing, explains each part of the marketing process and the marketing mix. In the practical part analyzes all factors and trends affecting the insurance industry. The main objective of the thesis builds on existing technology trends and aims to propose a project focused on creation of an optimal mobile application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
  • Vedoucí: Dr. Milan Hradec
  • Oponent: Ing. Václav Křivohlávek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní