Ing. Zuzana Králová

Bakalářská práce

Regulace reklamy

Regulation of Advertising
Anotace:
Reklama je považována teoretiky za novodobý fenomén. Stala se součástí našeho života natolik, že bylo nutné v konkrétních případech legislativně upravit vztah mezi výrobci, tvůrci reklam a spotřebiteli. Přijatá legislativní opatření se také týkala reklamy propagující některé výrobky a služby, které jsou svým rozsahem a možným ohrožením zdraví lidského života potenciálním nebezpečím. Z tohoto důvodu …více
Abstract:
Advertising is by theorist considered as a modern phenomenon. It has become a part of our lives that much, that it was necessary, in specific cases, to regulate the relationship between producers, advertising creators and consumers by legislation. The adopted legislative provision is also related to advertising of certain products and services that are potential danger to a human life by their dimension …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Petr Majerik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní