Artem Ivanov

Bachelor's thesis

Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness

Abstract:
The objective of the bachelor thesis is to evaluate the implementation of pay-per-click strategies for increasing brand awareness online. Effectively, a company operating in the hospitality segment – Mariott, was selected. The sub-goal of the thesis is to propose a strategy involving the pay-per-click strategy for the aforementioned company that will help the organization to become more visible, popular …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 5. 2024
  • Supervisor: Ing. Kristýna Kučírková, MSc
  • Reader: Martina Jarkovská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Czech University of Life Sciences Prague

Faculty of Economics and Management

Bachelor programme:
Business Administration

 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 4dw1c3 4dw1c3/2
1/12/2023
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.