Artem Ivanov

Bakalářská práce

Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness

Abstract:
The objective of the bachelor thesis is to evaluate the implementation of pay-per-click strategies for increasing brand awareness online. Effectively, a company operating in the hospitality segment – Mariott, was selected. The sub-goal of the thesis is to propose a strategy involving the pay-per-click strategy for the aforementioned company that will help the organization to become more visible, popular …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
  • Vedoucí: Ing. Kristýna Kučírková, MSc
  • Oponent: Martina Jarkovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Česká zemědělská univerzita v Praze

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program:
Business Administration

Práce na příbuzné téma

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 4dw1c3 4dw1c3/2
1. 12. 2023
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.