Využití práce ze země s koněm u žáků střední odborné školy – Petra Jansová
Petra Jansová
Bakalářská práce
Využití práce ze země s koněm u žáků střední odborné školy
use of work from the ground with a horse by secondary vocational school pupils
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na mezidruhovou komunikací, tj. komunikace se zvířaty, a to konkrétně komunikací člověka s koněm. Cílem práce je představit možnosti využití koní pro osobnostní rozvoj výchovy žáka a zjistit jeho praktické zkušenosti na praxi. V teoretické části jsou popsány sociální organizace u koní, vývoj vztahu člověka a koně v proměnách času a osobnostní rozvoj žáků za po-mocí práce …víceAbstract:
The bachelor´s work is focused on interspecies communication, that means communication with animals, specifically human-horse communication. The aim of the work is to present the possibilities of using horses for the personal develop-ment of the pupil's education and to find out his practical experience in practice. The theoretical part describes the social organizations of horses, the development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Pírko
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Téma dívčí a chlapecké identity v populárně-naučné literatuře pro děti a mládež
Tereza DOKOUPILOVÁ -
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Taneční a pohybová výchova a její využití v předškolním vzdělávání
Denisa Konečná -
Sebeprezentační kongruence a variabilita: role psychologické blízkosti aktéra a příjemce, pohlaví a sebediskrepance
Jan Slovák -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá