Zuzana Koperdáková

Bakalářská práce

Customer experience

Customer Experience Managegement
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématikou Customer Experience a pojmů s tímto tématem souvisejících. Obsahově je práce rozdělena do tří částí. V první části jsou vysvětleny obecné pojmy, jako zkušenost nebo loajalita zákazníků. Druhá část je věnována medotologii využívané pro mapování a řízení Customer Experience. Ve třetí části je popsáno využití Customer Experience Managementu v praxi. Konkrétně v rámci …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with the theme of customer experience and terms related to this topic. The thesis consists of three parts. The first part explains the terms generally, as the experience or customer loyalty. The second part is dedicated to medotology used for Customer Experience Management. In the third part is described application of Customer Experience Management in practice, particularly in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 1. 2017
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52993

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu