Bc. Martin KRČEK

Diplomová práce

Mobilní marketing ve farmacii

Mobile Marketing in Pharmacy
Anotace:
Tato práce popisuje možnosti mobilní marketingové komunikace ve farmacii. Počty mobilních telefonů rostou a tím i potenciál a nové možnosti mobilního marketingu. V oboru zdravotnictví jsou ovšem marketingové možnosti posunuty o něco dál ? blíže k člověku. Mobilní zařízení je 24 hodin s člověkem a podle vzorců chování lze určit, jakými chorobami trpí, a podle toho mu ?servírovat? reklamu. Práce analyzuje …více
Abstract:
This diploma thesis describes the possibility of mobile marketing communication in pharmacy. The numbers of mobile phones increase and that cause the potential and new opportunities for mobile marketing increase too. In the field of healthcare the marketing opportunities, however, are moved a little closer to the man. Mobile equipment is 24 hours with the man and according to the patterns of behavior …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2012
Zveřejnit od: 13. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRČEK, Martin . Mobilní marketing ve farmacii. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe