Miloš Šolc

Diplomová práce

Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci

Segmentation of the Czech Customer of BMW and Its Use for Optimal Targeted Communication
Anotace:
Diplomová práce na téma „Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci“ se zabývá problematikou tržní segmentace v rámci produktového portfolia a tržního obsazení značky BMW (prémiové vozy) v České republice. V první části práce se zkoumá teoretické ukotvení problematiky a shromažďují se pro její účely nejužitečnější formy a aspekty segmentace jako takové. …více
Abstract:
The Master’s thesis on the topic entitled “Segmentation of the Czech Customer of BMW and Its Use for Optimal Targeted Communication” deals with the issue of market segmentation within the product portfolio and market share of the BMW brand (premium cars) in the Czech Republic. The first part of the work comprises a study in the theoretical background of the issue and presents a collection of the most …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Michal Andera

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88443