Michal Rez

Bachelor's thesis

Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia

E-Commerce as a Source of New Customer Portfolio
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat možnosti rozšíření zákaznického portfolia pro specifické elektronické obchodování. V teoretické části bude charakterizováno elektronické obchodování, marketingový mix, internetový marketing a zákaznické portfolio. V analytické části práce budou na reálné případové studii představeny možnosti práce s novým zákaznickým portfoliem prostřednictvím elektronických kanálů …more
Abstract:
The Goal of this Bachelor thesis is to outline in more detail possibilities of an E-commerce as a source of a new customer portfolio. In the theoretical part will described E-commerce, specifics of marketing mix and it’s creation for an on-line business. In the analytical part, possibilities of working with a new customer portfolio through available electronic channels will be described on a real case …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2019
  • Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Renata Kolibová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING