Bc. Libuše Horová

Bachelor's thesis

Marketing jako nástroj managementu

Marketing as a Management Instrument
Abstract:
Předložená práce se zabývá důležitostí marketingu při řízení společností a tvorbě podnikových strategií. Soustředí se na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Window Holding a.s., který poskytuje zpětnou vazbu managementu společnosti. Teoretická část je zaměřená na vysvětlení základních pojmů a vztahů mezi nimi. Praktická část se věnuje realizaci vlastního výzkumu a interpretaci jeho …more
Abstract:
The presented study is concerned with the importance of marketing as one of the key factors at managing companies and developing their strategies. It focuses on marketing research of Window Holding’s customers’ satisfaction, which provides a valuable feedback to the company’s management. The study’s theoretical part explains the basic terms and their mutual relationships. Its practical section is devoted …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 9. 2012
  • Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Reader: Ing. Helena Cetlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS