Daniel Dejmek

Bakalářská práce

Komunikační strategie vybraného podniku SmetanaQ Cafe & Bistro s.r.o.

Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační strategii vybraného podniku. V práci jsou popsány základní metody marketingu a komunikační strategie. Popsané metody jsou aplikovány na vybraný podnik a je vytvořena analýza současné marketingové a komunikační strategie. Pomocí dotazníkového šetření a současné analýzy podniku jsou navrženy nové metody komunikace na zlepšení aktuální komunikační strategie …více
Abstract:
The following Bachelor thesis focuses on the communication strategy of chosen company. The work concerns marketing fundamentals and communication strategy. The described methods are applied to a selected company and an analysis of the current marketing and communication strategy is created. With the help of a questionnaire survey and the current analysis of the company, new methods of communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Identifikátor: http://theses.cz/id/38i384/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2020

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku