Ing. Michal Stříteský

Diplomová práce

Návrh marketingové koncepce eBRÁNA, s.r.o.

The Marketing Conception of eBRÁNA, s.r.o.
Anotace:
Předmětem této práce je návrh marketingové koncepce. Práce se v její první části zabývá popisem jednotlivých marketingových metod a nástrojů. V druhé části je provedena analýza současného stavu marketingové koncepce vybrané společnosti. Třetí částí práce je vlastní návrh marketingové koncepce pro společnost eBRÁNA, s.r.o. V poslední části je provedeno celkové vyhodnocení.
Abstract:
Subject of this thesis is the proposal of the marketing conception. This thesis is divided into four parts. The first part is description of marketing methods and instruments. The second part is analysis of the current situation of the marketing conception of the selected company. Third part is the proposal of the marketing conception of eBRÁNA, s.r.o. In the last part is an overall evaluation.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2012
  • Vedoucí: Ing. Jiří Čáp, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Stříteský, Michal. Návrh marketingové koncepce eBRÁNA, s.r.o.. Pardubice, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera