Thi Kim Anh Nguyenová

Diplomová práce

Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele vůči značce Felix

Factors influencing consumer purchasing behavior towards the brand Felix
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu nákupního chování spotřebitelů značky Felix. Cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují jejich nákupní chování, a na základě získaných poznatků navrhnout zlepšení současné marketingové strategie. Výzkum byl proveden pomocí sekundárního výzkumu, expertního rozhovoru a skupinových rozhovorů. Hlavní zjištění zahrnují důležitost ceny, kvality produktů, vysokého …více
Abstract:
This master's thesis focuses on an analysis of consumer purchasing behavior for the brand Felix. The aim is to identify factors influencing consumer´s purchasing behavior and, based on the acquired knowledge, propose improvements to the current marketing strategy. The research was conducted using secondary research, expert interview, and focus group discussions. Key findings include the importance …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90328