Bc. Dominika Kramorišová

Diplomová práce

Rozvoj a inovace digitální marketingové komunikace v turismu Královéhradeckého kraje

Development and Innovation of Digital Marketing Communication in Tourism of the Hradec Kralove Region
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá posilnením digitálnej marketingovej komunikácie Královéhradeckého kraja v turizme. Hlavným cieľom je analýza súčasného stavu Královéhradeckého kraja spolu s návrhom odporúčaní. V rámci metodológie sú aplikované rôzne analytické prístupy vrátane PESTEL analýzy, STP analýzy a analýzy sociálnych sietí. Diplomová práca obsahuje ďalej realizovaný kvantitatívny výskum zahŕňajúci …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the strengthening of digital marketing communication of the Hradec Králové Region in tourism. The main objective is to analyse the current state of the Hradec Králové Region together with a proposal of recommendations. Various analytical approaches are applied within the methodology, including PESTEL analysis, STP analysis and social network analysis. Furthermore, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Lukáš Koutný

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kramorišová, Dominika. Rozvoj a inovace digitální marketingové komunikace v turismu Královéhradeckého kraje. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management