Diagnostika nejčastějších prekonceptů spojených s prvky periodické tabulky vyskytujících se v předmětu chemie na základní škole – Mgr. Monika Šindelková
Mgr. Monika Šindelková
Advanced ('rigorózní') thesis
Diagnostika nejčastějších prekonceptů spojených s prvky periodické tabulky vyskytujících se v předmětu chemie na základní škole
Diagnosis of the most common preconceptions associated with the elements of periodic table of elements in chemistry at the primary school
Abstract:
Rigorózní práce „Diagnostika nejčastějších prekonceptů spojených s prvky periodické tabulky vyskytujících se v předmětu chemie na základní škole“ pojednává o prekonceptech vybraných pěti prvků periodické tabulky u žáků 8. ročníků základní školy. Teoretická část práce obsahuje rešerši odborné literatury zabývající se konstruktivismem, žákovým pojetím učiva a prekoncepty. Realizace výzkumu probíhá prostřednictvím …moreAbstract:
Rigorous thesis "Diagnosis of the most common preconceptions associated with the elements of periodic table of elements in chemistry at the primary school" deals with the preconceptions of five selected elements of the students at the 8th grade of primary school. The theoretical part includes a research of specialized literature dealing with constructivism, the naïve view of children and preconceptions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 10. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/kgiur/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 11. 2015
- Supervisor: doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
- Reader: prof. PhDr. Martin Bílek, Ph.D., Mgr. Jiří Šibor, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠINDELKOVÁ, Monika. \textit{Diagnostika nejčastějších prekonceptů spojených s prvky periodické tabulky vyskytujících se v předmětu chemie na základní škole}. Online. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/2opicq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationAdvanced ('rigorózní řízení') programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Chemistry
Theses on a related topic
-
Admission of Romany children to the first class of the basic school from their teachers point of view
Aneta Macíková -
Žákovo pojetí vybraných pojmů tématického celku rostliny
Pavla Svobodová -
Žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku neživá příroda (nerosty, horniny a půda)
Gabriela Makovičková -
Žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku živočichové
Michaela Kuklová -
Žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku Ekologie a ochrana přírody
Markéta Macháňová -
Pojetí žáků 1. stupně základní školy o tematickém celku rostliny
Olga Rohánková -
Využití konstruktivistického přístupu při výstavbě klíčového učiva v prvouce a vlastivědě
Eva Tomečková -
Dětské pojetí koloběhu vody v přírodě u žáků s Aspergerovým syndromem na 2. stupni ZŠ
Ladislava KRONĎÁKOVÁ