Bc. Rodion Konovalov

Bakalářská práce

Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy

Marketing strategies and their impact on the pricing of the company
Anotace:
Bakalářská práce řeší v teoretické i praktické rovině problematiku využití nástrojů marketingového mixu v retailovém obchodním řetězci. Cílem je vyhodnotit stávající strategie marketingového mixu společnosti X5 Retаil Grоup. Navrhnout takové strategie, které by přispěly k získání nových zákazníků a loajalitě zákazníků stávajících.Analytická část je zaměřena na vyhodnocení návaznosti cenových strategií …více
Abstract:
This thesis discusses both theoretical and practical aspects of the use of marketing tools in the retail network. The main objective of this thesis is to evaluate the current marketing strategy of X5 Retail Group, as well as offer new strategies that would help get new customers without losing the loyalty of the existing customer base.The analytical part of the thesis is focused on the evaluation of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní