Bc. Brůnová Brůnová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané společnosti

Marketing communication of selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je posouzení marketingové komunikace házenkářského klubu Baník Karviná a následná formulace návrhů ke zlepšení. Teoretická část je zaměřena na významem marketingu a marketingového mixu ve sportovní sféře, která je pro tuto práci klíčová. Dále se zabývá popisem všech podstatných prvků marketingové komunikace a marketingového komunikačního mixu. Následuje charakteristika vybrané …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing communication of the handball club Baník Karviná and the subsequent formulation of proposals for improvement. The theoretical part is focused on the importance of marketing and marketing mix in the sports sphere, which is crucial for this work. It also deals with the description of all essential elements of marketing communication and marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/wcpk1/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
  • Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné