Klára Exnarová

Diplomová práce

Vnímání značky Red Bull generací Z

Perception of the Red Bull brand amongst Generation Z
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vnímáním značky Red Bull generací Z. Cílem práce je vyhodnotit, jak je značka Red Bull vnímána generací Z v tržním segmentu energetických nápojů v České republice, a jak si stojí oproti své konkurenci. Teoretická část definuje klíčové pojmy související s marketingovou komunikací, generací Z nebo značkou. Tato část se taktéž věnuje kategorii energetických nápojů a značce Red …více
Abstract:
This master’s thesis examines the perception of the Red Bull brand amongst Generation Z. Its aim is to evaluate how this brand is perceived by Generation Z in the energy drink market segment in the Czech Republic and to analyze its position against competitors. The theoretical part defines key concepts related to marketing communication, Generation Z or brand. This section also focuses on the energy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93009