Kristýna Topičová

Bakalářská práce

Nákupní rozhodování zákazníka na základě slevových nabídek

Customer’s purchasing decision based on discount offers
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vliv slevových nabídek na nákupní rozhodování zákazníka z různých příjmových skupin. Teoretická část vysvětluje základní pojmy spjaté s marketingem. Dále se zabývá marketingovými strategiemi, tvorbou cen a cenovými změnami. V neposlední řadě je zde vysvětleno nákupní chování zákazníka a efektivita slevových nabídek dle loajálnosti zákazníků ke značce. V praktické …více
Abstract:
Thesis of this bachelor work is focused on influence of the discounts on decisions of customers from different income groups. The theoretical part explains marketing key concepts. This part also describes marketing strategies, pricing and price changes. The attention is also paid to consumers' behaviour and discount efficiency based on loyalty. The practical part is made by a questionnaire survey. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: František Štirský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41739