Kristýna Topičová

Bachelor's thesis

Nákupní rozhodování zákazníka na základě slevových nabídek

Customer’s purchasing decision based on discount offers
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vliv slevových nabídek na nákupní rozhodování zákazníka z různých příjmových skupin. Teoretická část vysvětluje základní pojmy spjaté s marketingem. Dále se zabývá marketingovými strategiemi, tvorbou cen a cenovými změnami. V neposlední řadě je zde vysvětleno nákupní chování zákazníka a efektivita slevových nabídek dle loajálnosti zákazníků ke značce. V praktické …more
Abstract:
Thesis of this bachelor work is focused on influence of the discounts on decisions of customers from different income groups. The theoretical part explains marketing key concepts. This part also describes marketing strategies, pricing and price changes. The attention is also paid to consumers' behaviour and discount efficiency based on loyalty. The practical part is made by a questionnaire survey. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2014
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: František Štirský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41739