Mgr. Petr INDRA

Bakalářská práce

Komplexní analýza corporate identity firmy T-Mobile

Complex analysis of T-Mobile Czech Rpeublic a.s. corporate identity
Anotace:
Práce Komplexní analýza Corporate Identity firmy T-Mobile srovnává teoreticky zpracova-né poznatky s Corporate Identitou již zavedené společnosti. Autor nejdříve popisuje vý-znam pojmu Corporate Identity a jeho součástí. V této části jsou zpracovány dostupné teo-retické poznatky o dané problematice a naznačena očekávání těchto poznatků aplikovaných v praxi. Ve druhé části práce se autor zabývá komplexní …více
Abstract:
The work Complex Analysis of T-Mobile Czech Republic a.s. Corporate Identity theoreti-cally describes known facts about corporate identity and compares them with on market already established company. In first part is author presenting the explanation of corporate identity itself and its components. In second part of this work is author describing the cor-porate identity of T-Mobile Czech Republic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Zveřejnit od: 11. 5. 2007
Identifikátor: 4855

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
  • Vedoucí: dr ak. soch. Rostislav Illík

Citační záznam

Jak správně citovat práci

INDRA, Petr. Komplexní analýza corporate identity firmy T-Mobile. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace