Bc. Martina Horáčková

Bachelor's thesis

Analýza a optimalizace věrnostního programu skupiny Gastro Group

Analysis and Optimalisation of Gastro Group’s Loyalty Program
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma věrnostních programů. V teoretické části se zabývá problematikou podpory prodeje, věrnostním marketingem a hodnotou zákazníka. Aplikační část je zaměřena na konkrétní věrnostní program skupiny Gastro Group. Pro představení skupiny Gastro Group a jejího věrnostního programu, slouží následná SWOT analýza, z jejíchž východisek tato práce nastiňuje koncepci možného …more
Abstract:
This bachelor's thesis is focused on loyalty programs. The theoretical part deals with the issue of sales promotion, loyalty marketing and customer value. The practical part is focused on a specific loyalty program of company Gastro Group. After the introduction of Gastro Group, to analyze its loyalty program through SWOT analysis is the best way. From parts of the SWOT analysis is made the improvement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní