Projekt marketingového plánu firmy GASOTECH, s.r.o. – Bc. Milan Hanzalík
Bc. Milan Hanzalík
Diplomová práce
Projekt marketingového plánu firmy GASOTECH, s.r.o.
The Project of a Marketing Plan for the GASOTECH, s.r.o.
Anotace:
Hlavným cieľom diplomovej práce je navrhnúť projekt marketingového plánu firmy GASOTECH, s.r.o. Práca je rozdelená na dve časti teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť obsahuje základné poznatky týkajúce sa marketingového strategického plánovania a charakteristiku malého a stredného podnikania. V praktickej časti je spracovaná marketingová situačná analýza, ktorá popisuje súčasný stav firmy. Výsledky …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to propose a project of a marketing plan for company GASOTECH, s.r.o. The thesis is split up to two parts theoretical and practical. The theoretical part includes the basic knowledge about marketing strategical planning and a characteristic of small and medium business. In the practical part there is discussed marketing situational analysis that describes the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hanzalík, Milan. Projekt marketingového plánu firmy GASOTECH, s.r.o.. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situačná analýza vybranej banky
Peter Bogyi -
Marketingová situačná analýza vybraného podniku
Zdenka Lizúchová -
Analýza konkurencieschopnosti vybraného podniku
Koptáková Koptáková -
Analýza komunikační kampaně podniku
Martina Běčáková -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata