Lobbing jako podpora výkonnostního sportu – Bc. Kristýna Jílková
Bc. Kristýna Jílková
Master's thesis
Lobbing jako podpora výkonnostního sportu
Lobbying as a support of advanced sport
Abstract:
Diplomová práce na téma „Lobbing jako součást výkonnostního sportu“ je zaměřena na užití lobbingu ve florbalovém klubu, konkrétně v ženském klub. Florbal je velice populární a nejrychleji se rozvíjející sport současnosti a proto je téma velice aktuální. Přestože by se dal florbal v mnoha ohledech považovat za profesionální sport, co se týče marketingu, komunikace, tím spíše lobbingu, je za profesionálními …moreAbstract:
The thesis “Lobbying as a support of advanced sport” is focused on using lobbying in the floorball club, aiming on specifically in the women floorball club. Floorball is very popular and the fastest growing sport today and it is really current topic. Although is floorball in many ways considered as a professional sport, in terms of marketing, communication, especially lobbying, is a professional sports …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zvnm1/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2014
- Supervisor: JUDr. Josef Novák
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Event marketing sportovního týmu
Barbora Pospíšilová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková