Jiří Jirsa

Bakalářská práce

Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování v oblasti fastfoodů

Analysis of the Influence of Social Networks on Fast Food Consumer Behaviour
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování v oblasti fastfoodů je zaměřena na problematiku využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje z pohledu dnešní digitální doby. Práce je zaměřena na problematiku jak fastfoodové řetězce využívají své sociální sítě v ovlivňování spotřebitelského chování. Metodou online sběru dotazníkových dat neboli CAWI metodou …více
Abstract:
This bachelor thesis entitled Analysis of the influence of social networks on consumer behaviour in the fastfood industry focuses on the issue of the use of social networks as a marketing tool from the perspective of today's digital age. The thesis focuses on the issue of how fastfood chains use their social networks in influencing consumer behaviour. The method of online questionnaire data collection …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Jiří Lošťák
  • Oponent: Hana Jurášková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod