Farrukh Saidov

Master's thesis

Řízení značky a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů

Brand management and its impact on consumer buying decisions
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a segmentací trhu antiparazitních přípravků pro psy a kočky v České republice. Cílem práce je pomocí primárních a sekundárních dat najít diference a podrobnosti mezi spotřebiteli antiparazitních přípravků a následně doporučit positioning a marketingový mix vůči odkrytým segmentům. Práce obsahuje teoretickou a praktikou část. V teoretické části je popsán průběh …more
Abstract:
This Master’s Thesis is focused on Flea & Tick medication market for cats and dogs in the Czech Republic, its analysis and segmentation. The goal of this thesis is to find differences and similarities among consumers of Flea & Tick medication by using primary and secondary data and then recommend positioning and marketing mix for segments. The thesis contains two parts the theoretical and the practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 10. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 9. 2017
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Radek Tahal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71516