Hodnocení kvality sportovních a tělovýchovných služeb – Nikola Vlásková
Nikola Vlásková
Diplomová práce
Hodnocení kvality sportovních a tělovýchovných služeb
Evaluation of the Quality of Sports Services
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je vyhodnocení kvality sportovních a tělovýchovných služeb v ženském volejbalovém klubu Madeta České Budějovice a v německém týmu Allgäu Team Sonthofen za pomocí dotazníku SERVQUAL. V teoretické části práce jsou prezentovány teoretické poznatky, týkající se služeb, kvality služeb, služeb v oblasti sportu a je zde také zaměření na metody měření spokojenosti zákazníka. …víceAbstract:
The subjective of this thesis is to evaluate the quality of sport services in women's volleyball clubs Madeta České Budějovice and german Allgäu Team Sonthofen using SERVQUAL questionnaire. In the theoretical part of the thesis is presented theoretical insights regarding the services, quality of services, services in the field of sport and there is also part focused on methods of measuring customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40515
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Jana Krbová
- Oponent: Jan Šíma
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40515
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Detection, Extraction and Measurement of the Contour and Circumference of the Metacarpal Bones in X-rays of the Human Hand
Matej Otčenáš -
Service Quality in the International Context
Nikola Kopšová -
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová -
E-service Quality Measurement From Customers' Point of View
Filip Vencovský -
Human Resources Development and its Relation to Hotel Service Quality
Mabrok Mohamed Elmrabet -
Impact of service quality on customer satisfaction in a hostel
Zhanar Nazarova