Kateřina Třmínková

Bakalářská práce

Komunikační strategie firmy na zahraničním trhu

Communication startegy of company on foreign trade
Anotace:
Bakalářská práce zaměřuje svou pozornost na problematiku komunikační strategie firmy na zahraničním trhu. K její realizaci je důležité vhodně zkombinovat nástroje komunikačního mixu, které se následně musí náležitě doplnit o mediální mix. Varianty pak záleží na oboru podnikání společnosti, na její cílové skupině a na kultuře a zvyklostech země, kde působí. Právě kulturní odlišnosti hrají v této bakalářské …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on issues of communication strategy of company on foreign trade. For its realization it's important to combine instruments of communication mix suitably, which then have to be accompanied by proper media mix. The variants depend on line of business of the company, its target group and on culture and customs of the country, where it operates. Cultural differences play an …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Třmínková, Kateřina. Komunikační strategie firmy na zahraničním trhu. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta