Bc. Renáta Bednářová

Master's thesis

Marketing a propagace státního hradu Pernštejn

Marketing and promotion of the state castle Pernštejn
Abstract:
Diplomová práce se zabývá aktuální situací na hradě Penrštejně a pokusí se vytvořit plán na zlepšení služeb a propagace hradu. Bude k tomu využívat marketingový mix, SWOT analýzu, analýzu konkurence a analýzu recenzí na internetu. Na základě toho marketingového výzkumu bude sestaven plán na zlepšení zlušeb a lepší propagace.
Abstract:
The diploma thesis deals with the current situation in the castle of Penrstejn and tries to create a plan for improving the services and promotion of the castle. It will use the marketing mix, SWOT analysis, competition analysis, and analysis of reviews on the Internet. Based on this marketing research, a plan to improve debauchery and better promotion will be developed.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2018
  • Supervisor: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta